الرئيسية / فنون / “مفيش عندي تريندات”.. مجدي الهواري وريهام سعيد يشــ تــ بكـــ ا ن بسبب المخرج محمد سامي

“مفيش عندي تريندات”.. مجدي الهواري وريهام سعيد يشــ تــ بكـــ ا ن بسبب المخرج محمد سامي

ها جــــ مــ ت المذيعة ريهام سعيد، المخرج مجدي الهواري، بسبب منشور كتبه عبر حسابه الشخصي بموقع التواصل الاجتماعي “فيس بوك”، والذي اعتبرته ريهام سعيد عبارة عن شـــ مــ ا تة منه في المخرج محمد سامي، بعد قرار“المتحدة” بإيقاف التعامل معه.

وجاء المنشور الذي كتبه مجدي الهواري عبر “فيس بوك”، كالتالي: “عارفين المثل اللي بيقول لا يصح إلا الصحيح ولا ايه؟”، لترد عليه ريهام سعيد وتقول له في التعليقات: “بس مش أنت اللي تكتب البوست ده، لأنه في الآخر زميل والزملاء يقفوا جنب بعض مش يــ شــــ مــ تــ و ا في بعض”.

ورد عليها مجدي الهواري في التعليقات قائلا: “مين الآخر ومين الزميل ومين اللي بيـــ شـــ مـــ ت.. أعتقد كلامك لحد تاني، وفي مكان تاني وبالرغم إني مش محتاج أبرر ولكن أنا سمعت الخبر من التعليقات، ومش محتاج أقول المقصود الحقيقي من البوست، أعتقد إن حلفاني يكفي ومش مــ ضـــ طر أبرر”.

وتابع: “أنا حر في ما أدونه على حسابي الشخصي، ومش هخش أبدا في نوع من التريندات، لإني مش من المدرسة دي خالص، ولا من الناس اللي بتعمل كده، وهتلاقي متابعيني وأصدقائي شبهي ومحترمين زيي”.

واستطرد: “وكمان ولا محتاج شهرة مثلا، وتاريخي يشهد على احترامي للجميع ومن الجميع تحياتي، هتلاقي ناس تانية في أكونتات تانية عايزة لقطة وماشيين مع التريند، مش هنا ! ولا أنا . نقطة”.

وأعلنت الشركة المتحدة للخدمات الإعلامية، أنه تم اتخاذ قرار بوقف التعامل مع المخرج وكاتب السيناريو محمد سامي، بدون إعلان أى أسباب.

شاهد أيضاً

تامر حسني يقبل يد طفل من ذوي القدرات الخاصة على المسرح – فيديو

في لفتة إنسانية حرص الفنان تامر حسن على تحية طفل من ذوي القدرات الخاصة حضر …

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *