الرئيسية / فنون / فيديو – سماح أنور عن الغـــــ يرة: «من ورايا هو حر.. مشترناش بعض بالجواز» وشادي محمد: كســـــ رت كاميرا معجب.. ومراد مكرم: أنا بغــــ ير على كل الستات اللي في حياتي

فيديو – سماح أنور عن الغـــــ يرة: «من ورايا هو حر.. مشترناش بعض بالجواز» وشادي محمد: كســـــ رت كاميرا معجب.. ومراد مكرم: أنا بغــــ ير على كل الستات اللي في حياتي

خصص الإعلامي أحمد سالم، حلقة من برنامجه «لحظات جريئة»، الذي يُعرض على شاشة «القاهرة والناس»، للحديث عن الغيـــــ رة، وحاور الفنانة سماح أنور، حيث قالت: «أنا بعمل نفسي مش شايفة أو مش واخده بالي أو مش موجودة لو شوفت موقف معجبنيش، بس لو الموضوع زاد شوية أبتدى أقوله على فكرة الحكاية دي مش لطيفة وبلاش تعملها وأنا موجودة».

ورد سالم، ضاحكًا: «يعني لو مش موجودة ياخد راحته عادي؟»، فردت: «من ورايا هو حر، مش معنا أننا اتجوزنا يبقى احنا اشترينا بعض، إحنا مشتريناش بعض بالعلاقة دي، الزواج يعني واحد بيبقى مبسوط مع واحدة، وطالما بيكونوا مبسوطين مع بعض بيقرروا انهم يكملوا حياتهم مع بعض، بس مش معناها أنهم اشتروا بعض».

ووجه الإعلامي سؤالا لها: «بس فيه سيدات بتغـــ ير جدا على أزواجها ولو شافوه بيتكلم مع واحدة بياخدوا منه موقف»، فأجابت: «ما الستات دي بتطــــ لق برضه، صح ولا إيه ؟، أنا أز عــــ ل لو جوزي مش بيغــــ ير، لما يغــــ ير بحس إني ست، أي ست بتحب الراجل يغــــ ير عليها ويقولها إلبسي كذا ومتلبسيش كذا، بس لو مغارش عليا مش هعتبره برضه عــــ يب».

فيما قال الفنان مراد مكرم: خلال حواره في نفس البرنامج: « أنا بغـــــ ير على كل الستات اللي في حياتي، أغيــــ ر على مراتي وبنتي وأمي، وأخت مراتي لو معانا وجوزها مش موجود لو حد بصلها بصة غلـــــ ط تبقى مشــــــ كــــ لة، أنا اتربيت كده».

فيما قال لاعب النادي الأهلي السابق شادي محمد: «كنت بلعب في الساحل كرة طائرة وأسرتي معايا، كانوا أربع سيدات، واحد لقط ليهم صورة مع أنها لبس الخروج عادي، جريت أخذت منه الكاميرا وقولتله أنا هفتحها، لو ملاقتش صورة هعتذر ليك قدام الشاطيء كله، ولو لقيت صورة للأسرة مش هتاخد الكاميرا تاني، وفتحتها ولقيت صورة كـــ ســــ رت الكاميرا في النخلة».

شاهد أيضاً

فاطمة كشري تكشف عن سر شراء أحمد مكي تكييف لها (فيديو)

ساعد العديد من الفنانين الممثلة فاطمة كشري، في أ ز مـ تها الصحية الحالية، ويعد …

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *