الرئيسية / فنون / فيديو – عبدالباسط حمودة: “لو عمرو دياب هضبة فأنا الحكمدار” وعن زواجه على أم العيال: “كانت غلـــ طانة وند مان ومش هعمل كده تاني”

فيديو – عبدالباسط حمودة: “لو عمرو دياب هضبة فأنا الحكمدار” وعن زواجه على أم العيال: “كانت غلـــ طانة وند مان ومش هعمل كده تاني”

قال المطرب الشعبي عبدالباسط حمودة، إنه لا يشعر بالغيرة من أي مطرب شعبي، موضحًا: “أنا ثابت مكاني على الكرسي وكله بيقلد عبدالباسط، أنا قاعد في مكاني ورزين ومفيش واحد يهز ني، كله يقلدني وأنا مقلدش حد”.

وأضاف حمودة خلال حواره مع الإعلامية بسمة وهبة خلال برنامجها “العرافة” المذاع على شاشة “المحور”: “اسألي شيبة يقولك ده عمنا، وحكيم بيقول إني من أحسن الأصوات اللي جابتها مصر، أنا قصة تانية وموضوع تاني.. سموني العفــــ ريت وفريد شوقي والحكمدار والو حش”.

وتابع عبدالباسط حمودة: “عمرو دياب من الناس اللي شقيت معانا، ويستحق لقب الهضبة، بس لو هو الهضبة فأنا الحكمدار، وكل واحد له لقب”.

وأشار إلى أنه تزوج على زوجته “أم رامي”، لأنها كانت تغضـــ به، موضحًا أن مشكلـــ اتهما انتهت بمجرد أن تزوج عليها: “رجعت لها، لأن خيرها عليّ وأدم السعد وعاشت معايا على الحلوة والوحـــ شة، أنا ندمان ومش هعمل كده تاني، أنا أسف”.


وأضاف حمودة خلال حواره مع الإعلامية بسمة وهبة خلال برنامجها “العرافة” المذاع على شاشة “المحور”: “أنا معرفش أعمل حاجة، هي اللي بتعمل كل حاجة، ممكن تشتري أكتر من شقة وأنا مكنش موافق، ورغم كده عمري ما ألاقي ضفرها، بتخاف عليّ وعلى ولادي”.

ويعد برنامج “العرافة” امتداد لبرامج بسمة وهبة الرمضانية والتي تعتمد على فضـــ ح وكشـــ ف أدق تفاصيل النجوم وخبـــ اياهم وإظهار الوجه الآخر لهم، مما يؤدي لصـــ دمة كبيرة لدى الضيوف والمشاهدين، من المفا جــ آت التي تكشـــ فها خلال الحوار وعن كيفية معرفتها بأدق تلك التفاصيل في الحياة الخاصة للفنانين.

شاهد أيضاً

في أول رد فعل بعد تصريحات ريهام حجاج.. ياسمين عبد العزيز: أحمد العوضي حب عمري (فيديو)

في أول رد فعل على حالة الجدل بعد لقاء ريهام حجاج مع بوسي شلبي، ردت …

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *