الرئيسية / فنون / بشوفك بفلاشة بس.. رضا البحراوي لحسن شاكوش: : أنت مش سالك ومتعرفش تغني تتر مسلسل – فيديو

بشوفك بفلاشة بس.. رضا البحراوي لحسن شاكوش: : أنت مش سالك ومتعرفش تغني تتر مسلسل – فيديو

وجه المطرب الشعبي رضا البحراوي، رساله إلى المطرب حسن شاكوش، بأننا في دولة قانون، وذلك بعد أن ز عم رضا البحراوي، أن حسن شاكوش قام بســـ به مرة أخرى في حفله له.

وظهر البحراوي في بث مباشر على حسابه الشخصي بـ فيس بوك، قائلا: أنا محترم ومش هغـــ لط فيك ولا بد لنقابة المهن الموسيقية أن ترد له حقه وحق فرقته.

وواصل رضا البحراوي، هجـــ و مه على مطرب المهرجانات حسن شاكوش، بسبب مشـــ ا جرتهما الأخيرة في أحد الحفلات بالساحل الشمالي.

وقال رضا البحراوي في بث مباشر جديد عبر صفحته الرسمية بموق التواصل الاجتماعي فيس بوك: حسن شاكوش طالع يتكلم دلوقتي يقول أنا عندي كام مليار واليوتيوب وأنت ملكش أغاني، طيب أنا من سنة 2000 يا حسن، وكنت عامل شريط صغير مع عماد محرم، وقايل أغاني أنت متعرفش تقولها، 2005 عملت أغنية مع عبد السلام وشرف لي أن الفنان حكيم غناها.

واستكمل رضا البحراوي: سبب نجاحي ربنا والجمهور، وأنت بتقول أنك نجم منــ ر فز نفسك ليه أوي كده، شاغل دماغك بيا ليه، بنت الجيران نجاحك مش لوحدك لأن معاك عمر كمال، أنت مش سالك وأنا مش شاغل بالي بيك أصلا، أنا قاعد مع الحمام في غيتي، أنت نجاحك بحد تاني مش لوحدك وبرغم ذلك مذكرتش حد فيهم.

وأضاف المطرب الشعبي: بغني لناس متعرفش تغني لهم، أنا بطلع أغني حي، مبحطش فلاشة وأحرك شفايفي بس، وأنا معايا 40 واحد في الفرقة، أنت عملت 3 أغاني يوتيوب يعني لو قعدت في بيتك مع الـ3 أغاني دول هتصرف عادي، ولكن متعرفش تغني تتر بداية أو نهاية مسلسل أو تغني دراما، بشوفك بس بفلاشة.

وفي سياق متصل، هـــ ا جم حسن شاكوش هو الآخر، المطرب الشعبي رضا البحراوي في لايف نشره عبر فيس بوك، وقال: أنا مش بطلع أغني أغاني حد، أنت مش ليك أغاني ولا عندك سي في، لإن الأغاني اللي بتغنيها مش بتاعتك، وإحنا جينا على نجاح مش على البــ ا يظ، ولو شوفت الأرقام بتاعتي هتتـــ خض، أنا غنيت مع نجوم كبار زي أحمد سعد، ومش عايز أغني مع حد تاني.

 

شاهد أيضاً

سعره خــ ر افي.. اعرف تكلفة فستان ريا أبي راشد في الجونة السينمائي

حالة كبيرة من الجــ دل أ ثيــ رت في الساعات الماضية حول الإعلامية ريا أبي …

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *