الرئيسية / فنون / سعد الصغير بعد تبنيه طفلين: تجارة مع الله – فيديو

سعد الصغير بعد تبنيه طفلين: تجارة مع الله – فيديو

يستمر الفنان سعد الصغير في الرد على التعليقات الهـــ جــ و مية من الجمهور عبر السوشيال ميديا بعد تبنيه طفلين متجولين بشوارع الإسكندرية، مؤكدًا أنه لا يبحث عما يسمى التريند مطلقًا، وأنها تجارة مع الله.

وكتب سعد، عبر حسابه صفحته على موقع التواصل الاجتماعي فيسبوك، الآتي: «أتمنى من الناس اللي بتقول شو وترند والكلام ده يسمعوا كويس الكلام اللي في المدخلة فقط اللي مش بتاع سعد الصغير ده مش محتاج الترند ولا محتاج حد يقول سعد عمل ومش عمل.. التجارة مع الله فوق أي شيء، يا ريت ناس اللي فاضية وبتكلم تعمل خير ولو عايز أعمل شو يا جماعة والله والله مش هعمل بطفلين عندي حاجات أكتر من كدا ممكن أعمل شو.. ربنا محدش بيضحك عليه.. وربنا يكرمنا ونفضل ونعمل خير».

ويرد سعد الصغير على التعليقات من الجمهور عبر ذلك المنشور، ليكتب لأحد المتابعين: «حضرتك كنت معايا وأنا بسلم بطرف صباعي ده حاجة تاني حاجة حضرتك هل من الطبيعي لو أنت حضرتك ممثل وأنت قولتلي أنا ممثل يبقي هتعمل فيلم أكيد لا ده حاجة.. لا يمكن أسلم على حد بهذه الطريقة.. الحاجة التانية أنا أقدر أساعد ناس مـــ ر يضة ناس بتــ مـــ وت من التـــ عب من التـــ شــ رد أطفال حد يتيم مش حضرتك سيب الصح وتقولي علشان يمثل بس مهما كان لازم طبعًا لو قالي كدا لو موهوب هقدر أساعد لكن يا ريت نهتم بخير أكتر ما بنهتم بكتابه وإحنا مش فاهمين حاجة صباح الفل يا مصطفى».

ويُعقب سعد الصغير على تعليق آخر بالآتي: «كريم يا حبيبي صباح الفل أتمنى تعمل زي ما أنا بعمل في الكواليس يا ريت يبقى كتر ألف خيرك على اللي هتعملوا بجد هتشوف كرم من ربنا جميل والله».

بدأ الأمر بظهور سعد الصغير مع متابعيه عبر بث مباشر على أحد حساباته الرسمية على السوشيال ميديا متجولًا بشوارع محافظة الإسكندرية، ليفـــ ا جأ بوجود طفلين نائمين على الرصيف، متسائلًا عن أحوالهما، ليعلن تبنيه الطفلين في لحظتها، مناشدًا والدي الطفلين بأنه سيصبح المسؤول الأول والأخير عنهما.

شاهد أيضاً

هاني شاكر: عمرو دياب ترك لي هذه الأغنية ومدحت صالح يكشف سبب لقب ”أبو حمالات” في بداياته

حل الفنان هاني شاكر بصحبة الفنان مدحت صالح ضيوفا على الفنان أمير كرارة في برنامج …

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *