الرئيسية / فنون / حمو بيكا يكشف خطته لافتتاح سلسلة مطاعم: قريبا صورتي على العلب والكوبايات والمناديل.. و – فيديو

حمو بيكا يكشف خطته لافتتاح سلسلة مطاعم: قريبا صورتي على العلب والكوبايات والمناديل.. و – فيديو

قال الفنان حمو بيكا مطرب المهرجانات، إن سيفتتح مطعمه قريبا: عشان ز هــ قت من كل حاجة والناس اللي مركزة معايا مؤكدا إنني مؤدي والناس بتحبني.

وأضاف حمو بيكا خلال مداخلة هاتفية في برنامج ” الحكاية ” المذاع علي قناه ام بي سي مصر أنه يعتزم افتتاح سلسلة مطاعم، مضيفاً: بأمر الله خلال السنة دي حيبقى ليا 4 مطاعم، وجايب شيفات كانت شغالة في فنادق كبيرة. حاطط صورتي على العلب اللي طالعة للناس، وعلى المناديل والكوبايات وكل حاجة، وفي سندوتش اسمه بيكا.

وأوضح بيكا : أقوم بعمل 7 أو 8 أغاني في اليوم وعمر كمال لا يمكنه أن يسجل أغنية واحدة في اليوم قائلا:” لما بيخلص الأغنية كان بيعذبنا معاه .

كشف مطرب المهرجانات حمو بيكا، بيعه سيارته، بعد أنباء مــ شا جرته في الساحل الشمالي، أمام بوابة مارينا 5 للمرة الثانية في أقل من أسبوع، والتي تصدرت مواقع التواصل الاجتماعي وظهر فيها مرافقوا حمو بيكا يتعدون بالضــ ر ب على آخرين.

وقال بيكا: أنا كنت نايم في بيتنا ومعرفش أي حاجة، وصحيت لقيت الدنيا مــ قلوبة عشان عربيتي كانت عند بوابة مارينا وفي زحمة، وكل ما العربية تيجي تدخل مايرضوش يدخلوها من وقت الحا د ثة، كان في خــ نا قة وعلي قدورة نازل يحوش في الخنــ ا قة ومسك في واحد، الناس أول ما بيشوفوني بيتلمو عليّا، وبعت عربيتي عشان مش عايز مــ شا كل.

وأضاف حمو بيكا، أن المــ شا جرة الأولى التي كانت بسبب ا صــ طد ا مه بإحدى السيارات في مارينا، لم يكن مـ خـ طئًا فيها، ولكن الشخص الآخر كان مسرعًا نحوه في أحد الدورانات مما تسبب في تــــ لف لسيارته، مؤكدًا أنه حصل على 75 ألف جنيه تعويضًا.

شاهد أيضاً

حوار كوميدي.. أوس أوس يحاور صديقه الصيني: أدي آخرة أكل الكلاب جبتولنا كورونا

يتمتع الفنان أوس أوس بشعبية كبيرة بعدما لمع نجمه في السنوات الأخيرة وهو ما شجع …

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *